Hva gjør vi
Digital rådgivning
Digital strategi
Søkemotoroptimalisering - SEO
Betalt søk
Innhold
Sosiale medier
Analyse
Kunder
Kundecaser
Kurs
Alle Kurs
Workshops
Inhouse opplæring
Webinar
Frokostmøte
Hvem er vi
Oslo
Drammen
Ansatte
Bli en av oss
Blogg
Kontakt oss
Søk etter:
Digital Opptur
sine innlegg
Fordeler med Dynamiske Søkeannonser (DSA) i Google Ads
Dynamiske søkeannonser (DSA) er en annonsetype i Google Ads hvor Google hjelper deg med både innholdet og hvilke søkeord annonsene […]
13.06.19
11 minutter
Slik kommer du igang med å analysere Facebook-kampanjene dine
Mulighetene for innsikt på Facebook har aldri vært større. Kanskje det nettopp derfor det er så vanskelig å holde oversikten […]
31.05.19
5 minutter
Webanalysens hellige gral - og hvordan finne den
Som digital markedsfører bruker vi tid på webstatistikk for å finne informasjon, muligheter og eventuelle avvik. Jeg husker tilbake til […]
07.05.19
11 minutter
5 App’er for bedre innhold på Instagram
Det blir stadig enklere å lage godt innhold med mobilen og spesielt når du kan bruke App’er som hjelper deg. […]
04.05.19
6 minutter
Hvem eier Google Ads-kontoen? Kunden eller byrå?
Mange bedrifter får hjelp fra byråer som oss i Digital Opptur til å sette opp og drifte kontoen og kampanjer […]
30.04.19
5 minutter
Datakvalitet - Er det på tide med en datavask?
Hvor lenge siden er det du sjekket kvaliteten på dataen din? Hvor lenge siden tok du en datavask? Det er […]
24.04.19
8 minutter
Slik gir du trygt tilgang til Google Ads-kontoen din
Ofte skal flere mennesker ha tilgang til samme Google Ads-konto og her får du oppskriften på hvordan du legger til […]
18.04.19
5 minutter
Slik blir du godt kjent med publikumet ditt på Facebook
Hvem er det du egentlig snakker med når du publiserer, eller annonserer på Facebook? Det spørsmålet er det nå enklere […]
23.03.19
5 minutter
10 grunner til å begynne å annonsere på Snapchat - Nå!
Hvis du ikke allerede annonserer på Snapchat bør du lese disse 10 grunnene til hvorfor du burde teste denne kanalen.
15.03.19
7 minutter
Fordeler og ulemper med delt budsjett i Google Ads
Delt budsjett i Google Ads er en innstilling som gjør at flere kampanjer kan bruke det samme budsjettet. Når kampanjene er i gang fordeler Google det delte budsjett automatisk på de kampanjene som deler de samme budsjettinnstillingene.
11.03.19
9 minutter
« Forrige
1
…
9
10
11
12
13
…
20
Neste »
Kategorier
Analyse og data
Annonsering
Digital Opptur
Digital strategi
Digitale nyheter
Innhold og tekst
Sosiale medier
Søkemotoroptimalisering (SEO)
Les mer fra bloggen vår
Google Merchant Center oppgraderes
5 minutter
Google AdWords fjerner grensen for utvidet CPC
5 minutter
Google Shopping vises nå også i Bilde-søket
5 minutter
Digital Opptur AS
Org nr: 918 945 237MVA
Tlf: 22 10 10 00
Besøksadresse
Oslo
Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo
Drammen
Strømsø Torg,
3044 Drammen
Facebook
Instagram
LinkedIn
Kundecaser
Kontakt oss
Personvern og cookies
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Meld deg på vårt nyhetsbrev
La dette feltet stå tomt om du er en person:
Alle rettigheter reservert 2024
search
clock-o
calendar-o