Hva gjør vi
Digital rådgivning
Digital strategi
Søkemotoroptimalisering - SEO
Betalt søk
Innhold
Sosiale medier
Analyse
Digital MarkedsOperatør (DMO)
Kunder
Kundecaser
Kurs
Alle Kurs
Workshops
Inhouse opplæring
Hvem er vi
Oslo
Drammen
Ansatte
Bli en av oss
Blogg
Kontakt oss
Søk etter:
Digital Opptur
sine innlegg
Ida Pettersen ny seniorrådgiver i Digital Opptur
Ida Pettersen har startet i Digital Opptur som senior rådgiver og bidrar inn med verdifull kunnskap og erfaring fra både […]
06.12.19
5 minutter
Google Ads erstatter eldre bannerannonser med responsive bannerannonser
Google bytter ut gamle bannere med responsive bannere. Her går vi gjennom hva som endres og hva du må gjøre […]
22.10.19
5 minutter
Gjennomsnittlig plassering er “død” - hva betyr det for Google Ads?
I september 2019 ble kolonnen og den statistiske beregningen “Gjennomsnittlig Plassering” avviklet i Google Ads. Her forklarer vi hvorfor Google […]
06.10.19
6 minutter
Growth hack, Youtube og lenkekrig - Performance konferansen 2019
Torsdag 26. september var 450 bransjefolk samlet på årets Performance-konferanse arrangert av interesseorganisasjonen for digital markedsføring og kommunikasjon, INMA. I […]
30.09.19
5 minutter
Facebook-reaksjoner påvirker annonsene dine
Du kjenner nok til både ?,?,❤️ og ?! Men visste du at de påvirker Facebook-annonsene dine? Reaksjoner har en lang […]
20.09.19
5 minutter
Så mange hashtag bør du bruke på Instagram i 2021
Med et riktig antall hashtag vil du oppnå et høyere engasjement på Instagram-posten din, enten det er organisk innhold eller […]
12.09.19
5 minutter
Hvorfor vi drar på tur til Kina med alle ansatte
Helt siden Digital Opptur ble startet har tanken vært at vi skal dra på turer. Vi skal se, lære og […]
30.08.19
5 minutter
Fordeler med Dynamiske Søkeannonser (DSA) i Google Ads
Dynamiske søkeannonser (DSA) er en annonsetype i Google Ads hvor Google hjelper deg med både innholdet og hvilke søkeord annonsene […]
13.06.19
11 minutter
Slik kommer du igang med å analysere Facebook-kampanjene dine
Mulighetene for innsikt på Facebook har aldri vært større. Kanskje det nettopp derfor det er så vanskelig å holde oversikten […]
31.05.19
5 minutter
Webanalysens hellige gral - og hvordan finne den
Som digital markedsfører bruker vi tid på webstatistikk for å finne informasjon, muligheter og eventuelle avvik. Jeg husker tilbake til […]
07.05.19
11 minutter
« Forrige
1
…
9
10
11
12
13
…
20
Neste »
Kategorier
Analyse og data
Annonsering
Digital Opptur
Digital strategi
Digitale nyheter
Innhold og tekst
Sosiale medier
Søkemotoroptimalisering (SEO)
Les mer fra bloggen vår
Digital Opptur satser mer på teknologi og ansetter ny teknologisjef (CTO)
5 minutter
Digital Opptur blir en av hoved-samarbeidspartnerne til Strømsgodset
5 minutter
Slik lykkes du som kampsponsor med Strømsgodset
6 minutter
Digital Opptur AS
Org nr: 918 945 237MVA
Tlf: 22 10 10 00
Besøksadresse
Oslo
Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo
Drammen
Strømsø Torg,
3044 Drammen
Facebook
Instagram
LinkedIn
Kundecaser
Kontakt oss
Personvern og cookies
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Meld deg på vårt nyhetsbrev
La dette feltet stå tomt om du er en person:
Alle rettigheter reservert 2024
search
clock-o
calendar-o