Vårt mål er å gjøre alle våre kunder fornøyd. Fornøyd med jobben som gjøres, med resultatene som skapes og kunnskapsdelingen som skjer både internt og eksternt.
Her finner du mer informasjon om noen av våre kunder, og hva vi har gjort eller gjør sammen med de.
Bellas Hus ønsket å øke antall konverteringer, både i form av salg og nyhetsbrevabonnenter. Her jobber vi med sosiale medier og inbound marketing aktiviteter slik som nyhetsbrev. Sosiale medier og digital rådgivning
Karnov Group er et juridisk forlag og leverer abonnementsbaserte, digitale løsninger. De ønsker hjelp med å kartlegge kundereisen, identifisere og gjennomføre strategisk relevante, digitale markedsføringsaktiviteter.
SteroideLab er et tverrfaglig behandlingstilbud i regi av Oslo Universitetssykehus. De ønsket hjelp med en folkeopplysningskampanje mot helsepersonell, brukere og pårørende.
Blå Kors ønsket hjelp med "Always on" og kampanjer for å vise frem det viktige arbeidet de utfører.
Digital Markedsføring er helt sentralt for bedrifter en alle bransjer, og vi er så glad for å ha kunder som driver med svært ulike tjenester og produkter, og fortsatt ser konkrete resultater sammen med oss.
Å være kunde av Digital Opptur skal være noe som gir både deg og oss verdi. Verdien skaper vi sammen med godt arbeid, fokus på data og ved å gjøre det stadig litt bedre. Gjennom et tett og godt arbeid kan vi finne ut hvilke konkrete tiltak som gir de best verdi.