To selskaper har blitt ett! Her er info om sammenslåingen og veien videre.
Etter oppkjøpet i høst har vi jobbet med å samkjøre det meste fra kundemapper til kontormøbler. Nå har vi formelt flyttet inn i nye lokaler, og heretter kommer all kommunikasjon fra oss til å gå via CoreTrek – både e-poster, nyhetsbrev, sosiale medier og artikler.
Det viktigste først: Kundeavtaler går videre som før, og teamet fortsetter som før.
CoreTrek er organisert innenfor flere avdelinger, hvor markedsføring er blant de største. Vi er nå totalt 21 ansatte i markedsføringsavdelingen, under ledelse av Sander Alten.
– Det er så moro å gå på jobb nå når vi har blitt så mange! Vi har allerede fått et komplett og flott team, og samtidig har vi lyst ut et par stillinger for å kunne levere enda mer til kundene våre, sier Alten.
Sammenslåingen gjør at vi kombinerer Digital Oppturs spisskompetanse på digital markedsføring med CoreTreks teknologiske tyngde.
Teknologi og markedsføring blir stadig mer sammenvevd, og med vårt råsterke team – blant annet med 70 teknologer på laget – kan vi hjelpe kundene våre mer helhetlig med å lykkes digitalt.
De siste ukene har vi brukt på å skru stoler og bord, og nå er vi helt operative fra nye kontorlokaler i Myrens Verksted 2 på Torshov i Oslo. Vi har også fremdeles kontorplass på Strømsø i Drammen.
– Målet har vært å få det like hyggelig og hjemmekoselig her som vi er vant til fra tidligere. I tillegg innreder vi lokalene for å kunne fortsette å dele fagkunnskap fysisk og digitalt, sier Erik Storm.