Hva gjør vi
Digital rådgivning
Digital strategi
Søkemotoroptimalisering - SEO
Betalt søk
Innhold
Sosiale medier
Analyse
Kunder
Kundecaser
Kurs
Alle Kurs
Workshops
Inhouse opplæring
Webinar
Frokostmøte
Hvem er vi
Oslo
Drammen
Ansatte
Bli en av oss
Blogg
Kontakt oss
Søk etter:
Trine Lium
sine innlegg
Bør du bruke Performance Max?
Bør du bruke Performance Max? Vi gir våre vurderinger etter å ha testet annonsetypen i to år.
18.04.24
6 minutter
Fleksibelt samsvar på hele kampanjen i Google Ads
Google Ads ønsker at flere og flere av søkeordene skal være i fleksibelt samsvar (broad match). Nå har det kommet […]
08.06.23
5 minutter
Fikk flere timebestillinger med annonsering på Google Ads
Etter en tre måneders testperiode med annonsering i søkemotor, oppnådde Psykologibistand en 1400 % økning i timebestillinger. Er du ikke […]
29.11.22
5 minutter
Performance Max erstatter Smart Shopping og lokale kampanjer
Sommeren 2022 kommer en viktig endring for deg som annonserer i Google. Her er det du trenger å vite om […]
27.05.22
5 minutter
Slik får du 4000 kr til annonsering på Google Ads
Google Partners programmet er et fordelsprogram for byråer som annonserer i Google Ads på vegne av andre, og som oppfyller […]
07.01.22
5 minutter
Sanksjonering ved brudd på retningslinjer i Google Ads
I slutten av juli annonserte Google at det fra september av skal innføres et advarselsbasert system for straff på gjentatte […]
26.08.21
5 minutter
Nyhet: Shopping-kampanjer på Microsoft Bing
Shopping-kampanjer er en veldig viktig kampanjetype for nettbutikker som gjør det mulig å vise frem relevante produkter uten at søkeren […]
18.06.21
5 minutter
Responsive søkeannonser i Google Ads
Responsive søkeannonser er søkeannonser som Google tilpasser automatisk etter hva det søkes etter, og hva som fungerer best. Google anbefaler […]
14.06.21
8 minutter
Bør du teste annonsering på Pinterest?
Pinterest er en kanal som gir brukerne inspirasjon og tips gjennom deling av bilder og videoer, også kalt pins. Kanalen […]
09.06.21
6 minutter
Få mer ut av annonsene dine med innholdselementer i Google Ads
Innholdselementer (tidligere kalt annonseutvidelser) i Google Ads er tilleggsinformasjon i annonsene dine. Legger du til elementer (utvidelser) på annonsene dine, […]
26.02.21
8 minutter
1
2
3
Neste »
Kategorier
Analyse og data
Annonsering
Digital Opptur
Digital strategi
Digitale nyheter
Innhold og tekst
Sosiale medier
Søkemotoroptimalisering (SEO)
Les mer fra bloggen vår
Slik gir du tilgang til Facebook-sider og annonsekontoer
5 minutter
Fikk flere timebestillinger med annonsering på Google Ads
5 minutter
Google flytter annonsene lengre ned i søkeresultatet
5 minutter
Digital Opptur AS
Org nr: 918 945 237MVA
Tlf: 22 10 10 00
Besøksadresse
Oslo
Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo
Drammen
Strømsø Torg,
3044 Drammen
Facebook
Instagram
LinkedIn
Kundecaser
Kontakt oss
Personvern og cookies
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Meld deg på vårt nyhetsbrev
La dette feltet stå tomt om du er en person:
Alle rettigheter reservert 2024
search
clock-o
calendar-o