Snapchat er relativ ny som markedsføringsverktøy, men kanalen og formatet egner seg svært godt for raske budskap, gjerne tilpasset en yngre målgruppe.
I Norge har i overkant av 2,5 millioner mennesker en profil på Snapchat. Med så mange brukere og stadig bedre muligheter til å velge hvem du skal snakke med er dette en kanal som blir stadig mer spennende.
Majoriteten av snapchat-brukere er unge, men flere og flere nye brukere er eldre.
Som i de fleste digitale kanaler kan du i stor grad styre hvor mye penger du vil bruke, men det er en sammenheng mellom kostnader og rekkevidde. Jo mer penger du bruker, jo flere ser annonsen din.
Vi setter sammen med deg et budsjett for din konto og følger opp resultatene blant annet med fokus på kostnadene. Etterhvert som vi ser resultatene vil vi komme med en anbefaling på om du bør bruke mer eller mindre på annonsering. Dette gir deg en forutsigbarhet og trygghet på hvor mye penger du bruker.
Snapchat som annonseringsplattform er i stadig endring og vi bruker mye tid på å holde oss oppdatert på nye muligheter, men ikke minst hva som fungerer best.
Vi er genuint opptatt av å dele kunnskap og holder jevnlig kurs i Snapchat i Oslo.
Se oversikten over alle våre kurs her.
Vi tilbyr også skreddersydde workshops innenfor alle våre fagfelt. Kontakt Digital Opptur i dag for en prat om dette eller kom innom oss for en kopp kaffe.