Digital Annonsering

Digital Annonsering handler om å kommunisere et budskap og skape trafikk til nettsiden din. Mulighetene blir stadig flere og mer avansert. Da er det viktig å ha kontroll på både detaljene og de strategiske avgjørelsene.

Mange av kanalene og mulighetene innen digital annonsering er både svært effektive og lønnsomme for både små og store kunder. Med en digital strategi i bunn, i kombinasjon med god rådgivning og testing, opplever vi at resultatene blir gode.

Vi hjelper deg å tilpasse annonsekostnadene slik at du tjener mer enn du bruker, og at fokuset på lønnsomhet ikke blir glemt, men henger sammen med målene i bedriften din.

Typer annonsering – valg av kanal

Ulike kanaler for annonsering har forskjellige styrker og svakheter. Derfor vil valg av kanal være en viktig avgjørelse – og fordeling av markedsføringsbudsjettet mellom kanaler.

Vi hjelper kunder i alle bransjer med annonsering innen et bredt utvalg av kanaler. Her finner du oversikten og kan lese mer om de ulike kanalene:

Hva passer for deg?

Som i alle tilfeller bør du gjøre en god analyse i forkant for å avdekke hvilke kanaler og steder du skal annonsere.

Gjennom en analytisk tilnærming og med lang erfaring setter vi sammen med deg opp et forslag til både hvilke kanaler du bør starte med og hvor mye penger du bør bruke.

Hva bør du starte med?

En digital strategi er i seg selv ikke mye verdt om den ikke settes til arbeid og arbeidet gjennomføres. Her må det lages annonser og annet grafisk materiell som skal brukes ut mot målgruppene og i de ulike kanalene.

Uavhengig av hvor omfattende din digitale strategi er vil det være mange små og store detaljer som skal på plass. Her skapes mye av verdien og resultatene.

Lurer du på noe?


    På utkikk etter lesestoff?

    Meld deg på vårt nyhetsbrev
     
    Alle rettigheter reservert 2024