Camilla Gullestad Lunde er Digital Opptur sitt nyeste tilskudd av arbeidskraft. Hun kommer fra klesbransjen og har med seg verdifull erfaring fra kundesiden. Hos oss skal hun jobbe som seniorrådgiver, vi har tatt en prat med henne.
Etter flere år med bygging av merkevare har jeg hatt en naturlig overgang til det å optimalisere kundereisen og legge fokus på digital tilstedeværelse for å kunne nå frem til sluttforbruker. Da Digital Opptur kom inn i bildet var det ingen tvil om at det var et selskap med stor takhøyde for å lære, derfor valgte jeg å hoppe i det.
Jeg ble tidligere i uken kalt et “mandagsmenneske”, og det er jeg nok. Jeg kommer alltid på jobb med en entusiastisk “god morgen!”. Utover det er jeg også stor tilhenger av å kommunisere på en tydelig og forenklet måte. Jeg tar også med meg “kundenes perspektiv” da jeg selv har sittet i andre enden og stilt krav til mest effektiv bruk av penger.
Jeg er her for å lære. Både faglig men også kundenes behov å kjenne. Det er viktig for meg at kunden blir fornøyd og føler seg ivaretatt i tillegg til at de får gode resultater ut fra hva de måler resultat etter. Digital Opptur er også en arbeidsplass hvor jeg kan benytte alle hjørner av min kompetanse og mine erfaringer.
Det du legger inn av tid og penger får du virkelig tilbake. Det man gjør kan alltid endres, optimaliseres og tas læring av. Det er et mer flergrenet arbeid enn det er lineært, mange veier leder til rom. Det er heller ikke en ferdig oppskrift som blir brukt på alle kunder, alt blir tilpasset den enkeltes behov.
Glad i struktur og orden, nysgjerrig og energisk.
Det er en utrolig spennende tid å komme inn i Digital Opptur, det er en del nyansettelser og omstruktureringer som skjer for tiden. Det er gøy å få komme inn i et selskap med så sterk vekst og kunne få være med på å strukturere videre og bidra til selskapets utvikling.