Hva gjør vi
Markedsføring
Digital rådgivning
Digital strategi
Betalt søk
Sosiale medier
Analyse
Digital MarkedsOperatør (DMO)
Kurs
Workshops
Inhouse opplæring
Referanser
Blogg
Kontakt oss
Søk etter:
Digital Opptur
sine innlegg
Bing UET tag - hvorfor og hvordan legge på nettsiden
Hvis du annonserer på Bing så bør du legge ut en UET tag for å måle effekt og resultater av […]
15.12.17
5 minutter
Hvordan bruke Facebook Lead Ads
Facebook Lead Ads - eller kundeemneannonser som det heter på norsk - er et annonseformat på Facebook som kan være […]
06.12.17
5 minutter
Google gjør meta beskrivelsene lengre
OPPDATERING: Etter ca et halv år med testing har Google endret tilbake slik at meta beskrivelsene igjen skal være rundt 160 […]
06.12.17
5 minutter
Annonsering på Bing - hvem treffer du
Søkemotoren Bing har naturligvis også mulighet for annonsering, men hvem bruker Bing og hvilke brukere når du ved å annonsere […]
27.11.17
5 minutter
Slik gir du tilgang til Facebook-sider og annonsekontoer
Oppdatert 2020 Det blir stadig mer vanlig å få hjelp på Facebook, og da er det viktig å trygt kunne […]
23.11.17
5 minutter
Hils på Arne - vår nye Head of Social Media
Digital Opptur utvider nå sin kompetanse til å også gjelde sosiale medier. Derfor henter vi Arne Holsen som fra November […]
03.11.17
5 minutter
Hvordan sette opp mål i Google Analytics
Når du har fått satt opp hvilke mål og konverteringer du skal følge med på bør du sette de opp […]
27.10.17
5 minutter
Hva er en konvertering?
Du har sikkert hørt om konverteringer før - og hvor viktig det er at du beveger deg bort fra å […]
22.10.17
5 minutter
Slik måler du rulledybde med Google Tag Manager
Hvor langt ned brukere går på nettsiden din er viktig å vite. Nå er det blitt enda enklere å sette […]
09.10.17
5 minutter
Ingen grunn til å bruke meta keywords
Det er ingen grunn til å legge inn meta keywords (søkeord) på nettsiden din. Det er nok av andre oppgaver […]
23.08.17
5 minutter
« Forrige
1
…
16
17
18
19
20
Neste »
Kategorier
Analyse og data
Annonsering
Digital Opptur
Digital strategi
Digitale nyheter
Innhold og tekst
Sosiale medier
Søkemotoroptimalisering (SEO)
Les mer fra bloggen vår
Sannsynlighet for konvertering i Google Analytics
5 minutter
Google forenkler sporing med ny tagg
5 minutter
Hvordan redusere fluktrekvens (bounce rate)
8 minutter
CoreTrek AS
Org nr: 984587406MVA
Tlf: 22 10 10 00
Besøksadresse
Oslo
Myrens Verksted 2, 0473 Oslo
Drammen
Strømsø Torg,
3044 Drammen
Facebook
LinkedIn
Kundecaser
Kontakt oss
Personvern og cookies
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Meld deg på vårt nyhetsbrev
La dette feltet stå tomt om du er en person:
Alle rettigheter reservert 2025
search
clock-o
calendar-o