Neste gang du logger på et digitalt møte med oss, kan du tenke på at vi sannsynligvis har tøfler på bena.
Du husker hjemmekontorantrekket under pandemien – blazer på overkroppen og pysjbukse under, slik at du kunne se proff ut på videomøtet og samtidig være komfortabel? Litt av den følelsen vil vi ha på kontoret hele året. Altså, kombinasjonen av profesjonalitet og hygge.
Derfor har vi kontortøfler i Digital Opptur. Stemningen på kontoret er generelt hjemmekoselig. Her henger bitmojis av alle ansatte på veggen, det er brus i kjøleskapet og gjerne svak musikk fra høyttalerne. Tøflene er en del av velkomstpakken som står klar når du har din første dag hos oss.
Den som startet det hele, var eier og opptur-ansvarlig, Erik Storm.
Hvorfor begynte vi med tøfler, Erik?
– Tanken var å ha det behagelig og hjemmekoselig på kontoret. Det å kunne ta av seg uteskoene og ta på tøfler gjør begge deler.
Hva føler du at tøflene signaliserer?
– Tøflene vi har er av ull og veldig god kvalitet. Med de føler jeg det viser at vi både tar vare på ansatte, samtidig som vi er opptatt av kvalitet og komfort.
Hva er den rareste situasjonen du har stilt opp i kontortøfler?
– I tillegg til å spise lunsj i kantina og være i møter, må nok den rareste situasjonen være da jeg holdt foredrag i tøfler for ca. 350 mennesker på Epicenter, og det ble gjort et poeng ut av det fra arrangøren.
Hvor lenge har du hatt dem du bruker nå, og hvordan vil du vurdere kvaliteten?
– Jeg bruker tøflene nesten hver dag. Jeg byttet ut det første paret i fjor, og synes at tøflene vi har holder seg veldig godt.