-Konverteringer er jo det vi alle ønsker

05.09.22


5 minutter

– Dette er en fantastisk gjeng å jobbe med, og jeg har mye å lære av dem. Det er veldig høyt under taket, noe som gir meg mulighet til å komme med innspill og meninger, samtidig som jeg kan vokse selv. 

Dette sier vår nye rådgiver i sosiale medier, Tage Langhelle, etter snart en måned hos Digital Opptur. 

Performance marketing i sosiale medier

Tage er over gjennomsnittet dreven i performance marketing innen sosiale medier. Sosiale medier er et bredt fagfelt, så de daglige oppgavene varierer ofte.

– Jeg jobber med, som alt annet innenfor markedsføring, først og fremst med å konvertere til salg. Det kan være alt fra hvilken plattform det lønner seg å bruke, til hvilke typer annonser og hva slags innhold. Sosiale medier er et felt i stadig endring, der endringene ofte kan være store. 

Erfaring i sekken

Tage har tidligere jobbet med sosiale medier for store aktører som tights.no og comfyballs.no, der resultatene har vært svært gode. Med dette i sekken er vi trygge på at Tage kan komme med tung kunnskap og erfaring som er gull verdt for både kunder og kolleger. 

Hva er dine nøkkelegenskaper?

– Fagfeltet mitt er sosiale medier, og innenfor dette er nøkkelegenskapene mine analyse og konvertinger. Det er spennende og nyttig å kunne bryte ned og se hva som fungerer og ikke. Konverteringer er jo det vi alle ønsker, så det er kult å kunne bruke informasjonen fra analysene til å optimalisere innholdet slik at det gir verdi.


Tage (t.v.) sammen med Erik og Amalie. 

God vibe

Hvorfor Digital Opptur?

– Jeg fikk en veldig god “vibe” av Erik (daglig leder) og syns lokalene var veldig åpne og sosiale. Så fort jeg fikk møtt de andre ansatte skjønte jeg at det var det riktige valget.

Hva tenker du om fremtiden?

– Jeg er overbevist om at vi sammen kan nå nye høyder. I Digital Opptur har jeg ledere som gir meg verktøyene til å lykkes og motiverer meg til å ta sjanser. 

På utkikk etter mer lesestoff?

Meld deg på vårt nyhetsbrev
 
Alle rettigheter reservert 2024