Digital Opptur i samarbeid med Kobler, ReadPeak og Forretningsnettverket, inviterer til gratis frokostmøte på Epicenter 11. april. Grip muligheten til å få nye ideer til din egen markedsføring, slik den burde se ut i 2024!
I løpet av en times tid får du lære om hvordan du kan utnytte digital strategi, kunstig intelligens og innholdsmarkedsføring for å drive vekst i din virksomhet. Fagfolk fra Digital Opptur, Kobler og Readpeak deler sine beste praksiser for å hjelpe deg med å ta sikrere beslutninger i det stadig mer forvirrende digitale landskapet.
Sett av datoen og start dagen din med oss for å lære, nettverke og få inspirasjon. Vi gleder oss til å se deg, og å kunne hjelpe deg med en digital opptur. Velkommen!
Tid: Torsdag 11. april, kl 08:00 - 10:30
Sted: Epicenter Oslo
Vi serverer god kaffe og frokost.
Gjennom innsikt og eksempler vil Erik Storm og Iren Hope fra Digital Opptur gi deg et innblikk i hva vi ser fungere innen digital markedsføring i 2024. Vi prøver å besvare tre av de spørsmålene vi får oftest: Hva kan AI gjøre for deg, er det noe vits i å være på Facebook, og er "alle" på TikTok nå?
Kobler er Skandinavias ledende 3. generasjons kontekstuelle annonseringsplattform! Kobler er en radikal annerledes markedsføringlsplattform med sin banebrytende tilnærming, som er raskere, enklere og sikrere.
Hos Kobler settes personvern først, og skiller seg fra mengden ved å operere uten bruk av personlig data. Dette gjør Kobler unikt ved å være helt utenfor TCF, og er den eneste plattformen som kan levere annonsevisninger selv når internettbrukere har avslått sporing. Oppdag den nye standarden for effektiv markedsføring med Kobler!
Vi er begeistret for å kunngjøre at ReadPeak vil holde et innlegg på vårt kommende frokostmøte. Som Nordens raskest voksende plattform for native annonsering, har ReadPeak markert seg med sine innovative løsninger og brukervennlige opplevelse. Dette er en unik mulighet til å lære direkte fra selskapet som står bak en plattform kjent for sin transparens, enkelhet i bruk, og evnen til å levere gode resultater.
Gjennom sin fokus på native marketing, har ReadPeak ikke bare definert fremtiden for digital annonsering i Norden, men også satt en ny standard for hvordan merkevarer kan engasjere sitt publikum på en autentisk og effektiv måte.
På slutten av frokostmøtet vil vi dele noen bonustips og en premie til en heldig vinner.
Etter frokostmøtet blir det tid for nettverksbygging og mingling. Her vil du treffe en rekke bedrifter innen ulike bransjer og sektorer men som alle er opptatt av markedsføring, AI og Innhold.
Meld deg på i skjema under, og ta kontakt om du har noen spørsmål.
Iren og Erik har begge lang erfaring med å lære bort og hjelpe bedrifter med å lykkes. På dette frokostmøtet får du konkrete tips og erfaringer rundt markedsføring, AI og Innhold.
Kobler: Kjell Ove Flemmen
ReadPeak: Martin Garfalk
Forretningsnettverket: Thomas Jesting