Annonsering på YouTube og Google sitt Display Nettverk kan være en veldig effektiv måte å vise frem ditt budskap på.
Både annonsering på YouTube og Displaynettverket gjøres gjennom Google Ads, en veldig effektiv kanal for å få både besøk og konverteringer.
I dette kurset vil du få en grundig innføring i YouTube-annonsering. Du vil lære hvordan du oppretter og administrerer videokampanjer og forstå de ulike formatene av YouTube-annonser. Vi vil også utforske strategier som kan bidra til engasjement og konverteringer.
Videre vil vi dykke inn i Google Display Network (GDN). Her vil du oppdage hvordan du kan bruke GDN til å nå ut til et bredt publikum på tvers av nettsteder. Du vil lære om de forskjellige typene av bannerannonser, og du får innsikt i målrettingsmetoder som sikrer at annonsene dine vises til rett person til rett tid.
Kurset vil også gi deg kunnskap om budsjettering og kampanjeadministrasjon, samt hvordan du leser resultatene og optimaliserer for bedre resultater.
Kurset holdes i lokalene til Digital Opptur på Epicenter Oslo.
Her er det lyse og fine lokaler som er godt tilpasset å ha kurs.
Kurset starter kl 10:00 og varer til kl 12:30.
Prisen for kurset er 2 990 kr per deltaker.
Datoer for kurs:
For at du skal få mest mulig ut av kurset er det viktig at du tar med
Det er ingen krav til forkunnskaper. Kurset fungerer like godt for de som aldri har jobbet med annonsering tidligere til de som har jobbet en del med det fra før.
Meld deg på i skjema under - eller ved å kontakte oss.
Trine er fagleder for søk i Digital Opptur, og deler gjerne kunnskap både internt og eksternt. Hun er også med i faggruppen for betalt søk, som jevnlig arrangerer faglige debatter.