Ønsker du å mestre annonsering og organisk markedsføring på LinkedIn? Bli med på vårt kurs og lær hvordan du effektivt kan bygge merkevaren din og nå ut til en profesjonell målgruppe gjennom LinkedIn, verdens største profesjonelle nettverk.
Dette kurset gir deg en grundig innføring i både betalt og organisk markedsføring på LinkedIn. Du vil lære hvordan du kan utnytte plattformens unike muligheter for å engasjere og konvertere en profesjonell målgruppe.
Vi starter med den organiske delen av LinkedIn. Her vil du lære å optimalisere din profil og bedriftsside for å tiltrekke deg oppmerksomhet fra potensielle kunder og samarbeidspartnere. Vi vil dekke beste praksis for innholdsstrategi, inkludert hvordan du lager og deler innhold som skaper engasjement og bygger tillit hos ditt publikum.
Deretter dykker vi ned i betalt annonsering på LinkedIn.
Du vil få en detaljert forståelse av de forskjellige annonseformatene tilgjengelig på plattformen. Vi viser deg hvordan du oppretter effektive annonser som målretter spesifikke demografiske grupper, bransjer og selskaper. Du vil også lære å sette opp kampanjer, administrere budsjett, og måle ytelsen ved hjelp av LinkedIn's kampanjeadministrator.
For å sikre at du får mest mulig ut av dine markedsføringsaktiviteter på LinkedIn, vil vi også fokusere på analyse og rapportering. Du lærer å bruke LinkedIn Analytics til å spore og evaluere ytelsen til både dine organiske innlegg og betalte kampanjer. Vi viser deg hvordan du kan bruke innsikten fra analysene til å justere strategiene dine og forbedre resultatene over tid.
Våre eksperter er erfarne markedsførere med inngående kunnskap om LinkedIn, og de vil gi deg praktisk veiledning og tips som er direkte anvendelige i din markedsføring. Du vil få hands-on erfaring med å sette opp og administrere dine egne LinkedIn-kampanjer, samt muligheten til å diskutere og få tilbakemelding på dine markedsføringsstrategier.
Kurset er satt opp til å gå gjennom både arbeidet med organisk suksess, i tillegg til annonsering på LinkedIn.
Vi tror det er lurt å delta på begge deler av kurset, men om du skulle ønske å bare delta på organisk eller betalt annonsering, så er det mulig.
Kurset holdes i lokalene til Digital Opptur på Epicenter Oslo.
Her er det lyse og fine lokaler som er godt tilpasset å ha kurs.
Kurset starter kl 10:00 og varer til kl 15:00.
Prisen for kurset er 4.990 kr per deltaker.
Datoer for kurs:
For at du skal få mest mulig ut av kurset er det viktig at du tar med
Det er ingen krav til forkunnskaper. Kurset fungerer like godt for de som aldri har jobbet med LinkedIn og annonsering tidligere til de som har jobbet en del med det fra før.
Det er begrenset antall plasser for best mulig læringsutbytte. Ved for få påmeldte vil kurset kunne bli utsatt til et senere tidspunkt.
Meld deg på i skjema under - eller ved å kontakte oss.
Hanna jobber som teamleder og har erfaring innenfor blant annet paid social i Digital Opptur. Hun har en mastergrad i Informasjonsvitenskap - Digital Living fra Aarhus Universitet i Danmark. Før det tok hun en bachelorgrad i medievitenskap på NTNU i Trondheim. På jobb er Hanna spesielt interessert i å skape de beste løsningene og resultatene for kunder på tvers av flere kanaler i sosiale medier.
Susanne jobber som teamleder og digital rådgiver hvor hun har spesialisert seg innenfor sosiale medier. Hun innehar en bachelorgrad i Digital kommunikasjon og markedsføring fra Handelshøyskolen BI. Susanne har en dyp interesse for strategi, formulering av budskap og valg av materialer for å nå ut til kunder.